Hjemmeskolen er nu online

Hjemmeskolen er nu online på hjemmesiden.

Hjemmeskolen har foredrag som er gratis for alle vores kursister, når der er bestilt et træningsforløb eller enetime. Vores kursister skal blot tilmelde sig som kunde ved os.

For ikke kunder

De enkelte online foredrag kan også tilkøbes på hjemmesiden for de kunder som kun ønsker at deltage i hjemmeskolen.

Kend din hund

Vores første online foredrag er Kend din hund.

DGH Hjemmeskolen Teori 1.Er i nye hvalpeejere eller ønsker i at få større viden om jeres hvalp eller voksne hund, så er det her i får en basisviden. Det vil hjælpe rigtig mange, så i får en bedre forståelse og misforståelser undgåes.

Kend din hund – ja hvor godt kender i jeres hunde?

Vi har lavet et foredrag som skal drage jer ind i hundens verden, så får i bedre ved at tænke som en hund. Når vi tænker som en hund er vi mere på bølgelængde med den. Hunde og mennesker er forskellige. Hunden tænker altid, hvad formål har det for mig? Hvor finder jeg mad o.s.v. Hvis vi ikke kender vores hunds behov og tankegang, kan mange ting gå skævt og kommunikationen bliver måske ikke den bedste.

Vi vil vores hunde det bedste, så jo større viden vi får, jo bedre.

På vores online foredrag gennemgår vi:

• Hvalpens behov og behovspyramide
  • Ejers forventninger til hvalpen indenfor hjemmet – hvordan kan de indfries af hvalpen og hvordan kan vi hjælpe den?
  • Ejers forventninger til hvalpen udenfor hjemmet – hvordan kan de indfries af hvalpen og hvordan kan vi hjælpe den?
  • Hundens funktionskredse: leg – jagt – undersøgelse – forsvar
  • Hundesprog – forstå din hvalp/hund – hvad siger den til os og hvordan kan i så tale hundsk til jeres hvalp/hund
  • Stress – hvad kan gøre en hvalp/hund stresset – hvad skal vi gøre?
  • Hundens sanser – smagssansen – lugtesansen – høresansen – synssansen – Hvordan virker de og hvad kan vi bruge dem til.

Kom godt i gang – se vores online foredrag Kend din hund med hele familien.

Alle kursister får sammen med vores velkomstmail et link til at oprette en profil. Når profilen er lavet  er der nu adgang til 3 foredrag i Hjemmeskolen. Kend din hund – sådan træner vi – gode råd og tips.

Du har ingen bestillinger!Tilbage til shoppen