Lene

Lene Lindholm – Professionel fuldtidstræner med 20 års erfaring

Ejer af Den Glade Hundeskole

Den Glade Hundeskole

Mit erhverv er hundetræner adfærdsbehandler og foredragsholder på fuld tid – jeg kan slet ikke tænke mig et andet job.

Kurser jeg er certificeret og eksamineret i:

• DKK´s basis kursus
  • DKK´s adfærds og håndteringskursus
  • DKK´s opdrætter uddannelse
  • DKK´s Hvalpe uddannelse
  • DKK´s Hvalpefortsætter og unghunde uddannelse
  • DKK´s Klikkeruddannelse v/Christina Ingerslev
  • DKK´s Børn og Hund – underviser på skoler
  • DKK´s Almene efteruddannelser
  • Underviser i førstehjælp til hund i DKK med DKK’s materiale
  • Underviser i førstehjælp til hund med Furesø Dyrekliniks og Dyrenes Beskyttelse materiale
  • Jeg har deltaget i masser af foredrag om hunde og adfærd

Jeg vil altid tage flere efteruddannelser og kurser, for jeg mener, at jeg aldrig bliver færdig med at lære i teori og praksis.  Det er vigtigt for mig at lære de nyeste træningsmetoder, og en stor glæde i videreformidle det til vores kursister.

Jeg har været opdrætter med West Highland Terrier, med DKK kennel navn.

Jeg har selv en Border Collie, Gaya.

Den glade hundeskole har et tæt samarbejde med Dyrenes Beskyttelse, DFAS, Furesø Dyreklinik, Dyreklinikken Martinus og Hundefysio.

Jeg er Områdeformand for Dyrenes Beskyttelse, område Nordsjælland. Vi hjælper dyr i nød.

Jeg tager meget gerne ud til de danske skoler for at undervise børn. Det er vigtigt at alle børn får en større viden om hund, hundens sprog, hundens adfærd og samværet med hund.  Jeg medbringer DVD film og lille opgavehæfte.

Den glade hundeskole er nu på vej til udlandet for at hente mere inspiration og læring. Vi mener at ny læring og træningsmetoder kan vi ikke få nok af.

Træning er for mig glæde og samarbejde.

At se og opleve hund og ejer som finder deres sprog sammen og kommer i deres helt egen bobbel – det er en stor aha oplevelse og stor glæde.

Når udfordringerne er store og måske syntes håbløse – Er det en unikt at se hund og ejer få forståelse og respekt for hinanden ved træning.

Et godt kammeratskab er skabt mange år frem.

Træning skal være både fysisk og psysisk – der skal tænkes holistisk.
lene@dengladehundeskole.dk
Tlf. 31565458

Your cart is emptyReturn to Shop