Godbidder til hunde

Godbidder til Hunde – Opskrifter

Det er meget vigtigt at du bruger super godbidder til din hund som skal trænes og går til hundetræning. Det øger fokus på dig og jeres samarbejde. Brug aldrig de samme godbidder til din hund. Når du træner brug da gerne 3 forskellige slags godbidder. Den bedste godbid til de nye ting som som skal indlæres. Hvis du er i tvivl hvad er den bedste godbid, præsenterer du din hund for godbidderne i lukket hånd og lad hunden så vælge.

DEL JERES OPSKRIFT MED ANDRE, OG SEND JERES FORSLAG TIL HJEMMELAVET GODBIDDER TIL DEN GLADE HUNDESKOLE.

[wc_row][wc_column size=”one-half” position=”first”] image
[/wc_column][wc_column size=”one-half” position=”last”]

1 stk. Kalvelever skåret i terninger, et helt æg med skal, en kop havregryn, en kop A38, 3 sps. God oliven olie, evt. Vitaminpulver. Det hele blendes  og smørres ud på bagepapir i ca 5 mm tykkelse. Bages ved 180g og skæres i passende stykker. Kan efter tørre.
[/wc_column][/wc_row] [wc_row][wc_column size=”one-half” position=”first”] Thea og Freja
[/wc_column][wc_column size=”one-half” position=”last”]

Thea og Freja’s guffer

Lækker makrelguf. En dåse makrelguf og en pose havregryn blandes. Tag en stor bageplade i ovnen, læg bagepapir på og form derefter med en lille teske makrelgufferne , som meget små kokostoppe på bagepladen. Der kan også tilsættes æbler eller gulerødder. Makrelgufferne skal i ovnen, som er forvarmet i 30 min, bages ved 170g til de er brune, lækre og knusende sprøde. De skal derefter afkøles, før de er klar til brug. De kan opbevares i en kagedåse. En stor succes.
[/wc_column][/wc_row]

King’s godbidder

Tun kiks.
1 dåse tun i vand ca 185 g, 2 kopper majs, 2 kopper havregryn blandes, tilsæt 3/4 kop vand og væden fra tunen, 2/3 kop god olie, 1/2 tsk salt. Alt røres sammen, rul ud i 1/2 cm tykkelse eller lav små toppe med teske. Bages ved 180g i 15-25 min. Kiks afkøles og opbevares i krukke/kagedåse.

Molly’s hjemmelavede godbidder.

Svine eller  kalvelever, hjerter eller kyllingefilet kan bruges. Kog kødet i ca. 30 min, alt efter størrelse/ vægt. Skær kødet i passende hundebidder, og læg det derefter i varmluftsovn på bagepapir ved 120g, til overfladen er tør. Kødet vendes – rystes nogle gange så alle flader tørres (ca. 20-25 min) Herefter fryses godbidderne i passende portioner, kan herefter tages ud ca 15 min før brug. Kasseret efter et døgn ( men er ofte spist inden da)

Siggi’s sprøde rugbrødsstænger

Skær rugbrød i stænger og bag dem helt sprøde i ovnen.

Start på træning

Har i en hvalp/hund som i skal til at træne, anbefaler Den glade hundeskole: frikadeller (kun meget lidt af gangen) saften af frikadeller – kyllingepølse – laksecrunsh (færdig lavet små kiks, giv kun en krumme af gangen)

Del dette:
    Din bestilling
    Your cart is emptyReturn to Shop