Persondatapolitik

Tak for din interesse. Vi tager sikkerheden omkring dine persondata alvorligt og indsamler kun de personlige oplysninger og data,- som du selv afgiver ved at anvende webstedets online bookingsystemer eller kontaktformularer, – og som er nødvendige for at vi kan yde vores service, modtage betalinger herfor, samt besvarer de henvendelser vi modtager i den sammenhæng. Alle indsamlede oplysninger sendes over en krypteret SSL forbindelse. Webstedet kan frit besøges uden afgivelse af personlige data. Læs herunder mere om hvordan dine personlige data behandles hvis vi modtager disse.

Anonyme data:
Når du besøger vores websted, registreres automatisk information af generel karakter. Disse oplysninger (serverlogfiler) indeholder f.eks. typen af webbrowser, operativsystem, domænenavnet på din internetudbyder og lignende. Disse oplysninger er anonyme og indeholder ingen information om din person. Anonym information af denne art anvender vi til statistik og til at optimere hjemmesiden og teknologien bag den.

Webstedets ejeroplysninger:
Lene Christiansen
Agerhøjen 11
3550 Slangerup
Danmark

Telefon: +45 26806887
Mail:lene@dengladehundeskole.dk

Opbevaring af personoplysninger:
Vi gemmer dine personlige oplysninger på sikrede servere (indenfor EU), som administreres af os og vore Datacentre, samt Web ansvarlige, og til tider papirkopier, der holdes på et sikkert sted i Danmark.
Personlige oplysninger, som vi gemmer eller transmitterer, er beskyttet af sikkerheds- og adgangskontroller, herunder brugernavn, adgangskode-godkendelse, inkl. datakryptering, hvor det er relevant.
Data opbevares som minimum sålænge:
– de er regnskabspligtige (5 år)
– der foreligger aktive aftaler
Al mailkorrespondance opbevares på inhouse computere og enheder, samt på vore egne sikrede webservere.
Vi kan dog ikke garantere 100 procent sikkerhed ved dataoverførsler via internettet. Det betyder, at der kan være en risiko for, at andre uberettiget tiltvinger sig adgang til oplysninger, når data sendes og opbevares elektronisk. Du afgiver således dine personlige oplysninger på eget ansvar.

Deling af personoplysninger:
Dine data bliver ikke delt med andre selskaber eller personer (3. Part), med mindre der foreligger en specifik godkendelse fra din side til at anvende informationen i andre sammenhænge.
Undtagelser kan forekomme ved påkrav fra offentlige instanser, så som Skat, Politi og lignende.
Al kommunikation (skriftlig, mundtlig eller digitalt) behandles fortroligt, og bliver ikke videregivet til 3. part i nogen form uden dit samtykke.

Sletning af egne data:
Ønsker du at få slettet dine data, der ikke er omfattet af ovenstående minimums krav til opbevaring, kan du kontakte os på email: lene@dengladehundeskole.dk

Vi gemmer oplysninger på kunder med gældende aftaler – sålænge der er en aktiv aftale.
Almindelig(ikke aftale relateret) mailkorrespondance slettes når indholdet skønnes forældet og uden dokumentations værdi (dagligt, månedligt, årligt).

Erhvert link til 3. parts-server er uden ansvar for os, ligeledes er indholdet eller pålideligheden af siderne der linkes til.

INDSIGT OG KLAGER
Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler og gemmer om dig. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte har du ret til at de bliver rettet eller slettet. Henvendelse herom kan ske til:

Lene Christiansen
Email: lene@dengladehundeskole.dk

Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du også mulighed for at tage kontakt til Datatilsynet.

FORBEHOLD
Vi har gjort vort yderste for at sikre, at informationerne på dette websted er så akkurate og præcise som muligt. Vi fraskriver os ethvert ansvar for tab, skade og følgevirkinger ved brugen af informationer fra dette websted. Vi anbefaler dig altid at verificere vigtige informationer og oplysninger, inden de bliver anvendt.

Sidst opdateret: Maj 2018

Del dette:
    Din bestilling
    Your cart is emptyReturn to Shop