Regler på træningsplads

Den glade Hundeskole’s regler på træningspladsen.

Den Glade Hundeskole træner alle hunde, store som små.

Forbudte hunderacer: Danmark har en lov om forbudte hunderacer.  Ejer i en hund som betegnes forbudt race i Danmark, men er født før d. 17. Marts 2010, er i velkommen.  I skal følge de Danske regler, således at jeres hund altid skal bære mundkurv på i samvær med andre hunde i offentligt forum og linen max må være 2m.

Er jeres tæve i løbetid er i velkommen på træningspladsen, bare ikke når tæven er højløbsk i uge 2. Der skal holdes stor afstand til de andre hunde. de må ikke hilse på de andre hunde. Sæt gul sløjfe på snoren. Træning vil foregå væk fra de andre hanhunde. Leg kan kun foregå hvis det er muligt med de andre tæver. Tæven bedes have løbetidsbind på. I er velkommen til at komme uden hund og følge træningen. Der gives ikke refusion hvis hund er i løbetid og ikke deltager i undervisningen.

Har jeres hund lopper eller andet utøj, kan i desværre ikke komme til træning, da lopperne overføres til andre hunde i leg.

Leg er kun et tilbud til de hunde som Har en adfærd til at lege. Hundeskolen kan bede kursisten og hunden om at gå en tur i stedet for at lege. Leg er ikke med i prisen for hundetræning, men et tilbud.

Udviser hunden en agressiv adfærd overfor andre hunde på holdet, eller overfalder hunden umotiveret andre hunde kan de bortvises og betalt træning refunderes ikke.

Tilmelding er bindende. Der gives således ikke penge retur hverken ved sygdom, løbetid, da kursister er altid velkommen til at komme uden hund og følge træning.

Ved specielle tilfælde kan tilmelding refunderes, dog mod et gebyr kr. 250,00

Er i startet et træningsforløb, og er forhindret i at deltage, eller selv ønsker at stoppe, refunderes de manglende træningsdage ikke.

Aflyses træning, tilbydes en anden træningsdato. Kan der ikke tilbydes en anden træningsdato, refunderes dette.

Den glade hundeskole har ret til at ændre træningssted p.g.a vejr eller ny Træningsplads.

Kursist, hundens ejer har selv ansvaret på træningspladsen. Alle ejere skal være i besiddelse af en lovpligtig hundeforsikring. En forsikring som skal dække hvis hunden forvolder skade på andre og andres ting.

Den glade Hundeskole ejer ikke træningspladserne, så det er ikke tilladt at opholde sig på træningspladsen, når der ikke trænes.

Hundehøm høm samles op.

Alle hunde  skal være vaccineret efter loven.

Kvælerhalsbånd, snudeline, kropssele som trykker på hundens organer er ikke tilladt.

Vold, overgreb og negativ træning er ikke tilladt.

Hvis i ønsker at medbringe ekstra deltagere til hundetræning, tilmeldes de på vores hjemmeside under ekstra deltager. Pris pr. Ekstraperson er kr. 200 for alle 6 træningsgange.

Your cart is emptyReturn to Shop