Førstehjælp til hunde

Hvad gør du hvis din hund kommer til skade?

Førstehjælp til hunde  – Din hund er lige så udsat for uheld og skader som du er. Der er måske langt til dyrlægen eller uden for almindelig åbningstid. Det kan derfor redde din hunds liv, hvis du håndterer situationen korrekt fra starten,  og ved hvordan du skal gribe ind.

Jens Martinus og Den Glade Hundeskole leder dig gennem livreddende førstehjælp for hunde. Du vil føle dig mere sikker hvis du oplever dit ellers andres dyr komme til skade.

Se aktuelle kurser her:

Kursus er godkendt og lavet i samarbejde med Dyrenes Beskyttelse og dyrlæge Martinus Dyreklinik

Den Glade Hundeskole byder på et team af glade professionelle trænere med mange års erfaring.
Vi føler at det er et privilegium at motivere og træne hunde helt fra de er hvalpe og ikke mindst deres ejere.
Hos den glade hundeskole finder du træningshold og kurser for alle hunderacer og hvalpe: Hvalpetræning, hundetræning, træning i by og skov, sportræning, hjernegymnastik og kend din hund.

Den Glade Hundeskole styrker jeres fælles træningsglæde, motivation og samarbejde. Hundetræning når det er bedst i Frederikssund, Lynge, Farum, Værløse,Stenløse, Slangerup, Ølstykke, Birkerød, Hillerød, Lyngby, Kokkedal, Espergærde, Hørsholm og Nordsjælland.

Your cart is emptyReturn to Shop