Tricks – Hundesjov

Tricks – Hundesjov er for dig som syntes det kunne være sjovt at få lært din hund små tricks til glæde og hyggestunder i hverdagen.
Tricks – Hundesjov er for alle hunde fra 6 mdr. og op.
Har du en sentisiv hund – en hund som mangler selvtilid – eller en træningstræt hund, vil du med trickstræning opleve et kæmpe boost til din hund.
Vejen til succes med din hund er meget kort med trickstræning.
Til trick vil vi arbejde med små nemme, udfordrende og sjove tricks – vi vil træne med momenter fra:  dogdancing – dog parkour – kropskontrol og selvfølgelig tricks – fælles er at det kan trænes det på mange niveauer, men at det uanset niveau kræver fuld koncentration og helt sikkert vil udfordre både hund og hundefører.

På dette kursus anvender vi i høj grad det der også kaldes trinvis tilnærmelse, shaping, til det endelige mål. Kort forklaret bygger vi øvelserne op i små bidder, der undervejs sættes sammen til den endelige øvelse.

Du lærer at se på helheden af din hunds adfærd, og bliver mere opmærksom på alle de små ting (responser) hunden tilbyder.
Ikke mindst fremmer du hundens initiativ til at udvise den ønskede adfærd.

For at deltage på holdet skal hunden skal være i kontrol og håndterbar, og skal have gennemført hvalpe eller unghundetræning.

Trickstræning er kort og godt for alle og giver enorm styrke til samarbejdet mellem hund og fører.
Jo bedre vi er til at holde dem i gang – både fysisk og mentalt – jo bedre vil deres livskvalitet være.
Der vil være pauser i træningen med teori og leg.

Ønsker i at være en mere med til træningen, er de meget velkommen. Ekstra billet tilkøbes kr. 300,00 for alle 6 x – køb her: https://dengladehundeskole.dk/traeningshold/ekstra-deltager/

Professionel hvalpetræning med succes.

Hundetræning hos Den Glade Hundeskole

Jeres næste hold efter Trick kan være Rally, hjernegymnastik, Hundegymnastik, spor.

Vores træning er udelukkende baseret på positiv træning, som gør dig og din hund motiveret til at samarbejde.

Vi styrker jeres fælles træningsglæde, motivation og samarbejde.
Hundetræning når det er bedst i Frederikssund, København, Furesø, Rudersdal, Fredensborg, Frederikssund, Ølstykke, Stenløse, Lynge, Farum, Værløse, Lyngby, Holte, Stenløse, Ganløse, Ølstykke, Hillerød, Birkerød, Virum, Nærum, Vedbæk, Rungsted, Kokkedal, Karlebo, Nivå,  Hørsholm, Helsingør, Roskilde og Nordsjælland.

Your cart is emptyReturn to Shop